Przychody Auto Partnera wzrosły o 23 proc. do 751,2 mln zł, a zysk operacyjny o 14,4 proc. do 75,6 mln zł.
Po trzech kwartałach przychody wynoszą prawie 2,1 mld zł (+25 proc.), a zysk netto 156,5 mln zł (+83 proc.).
W Polsce dynamika sprzedaży wyniosła 15,4 proc., na rynkach zagranicznych 37,3 proc.
– Poza utrzymującym się dużym popytem na części samochodowe, zarówno w Polsce, jak i poza granicami kraju, pozytywny wpływ na wyniki Grupy miał szereg czynników wynikających z wewnętrznych decyzji. Do głównych z nich zaliczamy rozszerzanie asortymentu oraz jego lepsze dopasowanie do potrzeb klientów z różnych segmentów cenowych, a także dostosowanie cen produktów do rosnących kosztów. Należy też zaznaczyć, że pomimo wysokiej inflacji utrzymaliśmy rentowność marży brutto ze sprzedaży na wysokim, ponad 29-procentowym, poziomie – podkreśla Aleksander Górecki, prezes spółki.