Autobiznes promuje się na rajdach

Mirosław Cichy
11-04-2001, 00:00

Autobiznes promuje się na rajdach

Spółka Autobiznes.com, właściciel motoryzacyjnego portalu internetowego o tej samej nazwie, zamierza zainwestować do końca 2001 roku około 0,5 mln zł w rajdy samochodowe.

Firma podpisała na ten sezon umowę sponsorską z załogą rajdową Michał Uliarczyk-Bartosz Pyszny.

Gotowy na Poznań

— Jest to początek większej kampanii promocyjnej, którą planujemy jeszcze w tym roku. Chcemy wypromować markę portalu autobiznes.com — mówi Adrian Mazur, prezes spółki Autobiznes.com.

Spółka, poza rajdami, zamierza uczestniczyć w największych imprezach motoryzacyjnych, m.in. w Poznaniu i Katowicach, gdzie ma być prezentowany samochód rajdowy wraz z załogą.

Oficjalna prezentacja w pełni funkcjonującego portalu odbędzie się podczas MTM Motor Show w Poznaniu.

— Na razie prezentujemy wersję demonstracyjną, którą ciągle poszerzamy — zapewnia Adrian Mazur.

Kojarzyć z adresem

Firma planuje także specjalne prezentacje, przeznaczone dla warsztatów, przedsiębiorstw samochodowych, sklepów motoryzacyjnych i dealerów samochodowych.

— Naszą ideą jest, żeby motoryzacyjny portal internetowy kojarzył się z adresem autobiznes.com. Klienci zazwyczaj nie zapamiętują wszystkich adresów internetowych firm czy dealerów. Od nas otrzymają możliwość łatwego wyszukiwania towaru, usługi czy firmy — mówi Adrian Mazur.

Jak zapewnia prezes Mazur, spółka chce związać się z rajdami samochodowymi na dłuższy okres. Jednak za wcześnie jeszcze mówić o konkretach.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Mirosław Cichy

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Autobiznes promuje się na rajdach