Automatyzacja procesów ułatwi obsługę PPK

ROBERT TYMIŃSKI, dyrektor ds. projektowania rozwiązań, ProService Finteco
opublikowano: 27-05-2019, 22:00

Pracownicze plany kapitałowe wprowadzają w życie nowe obowiązki dla pracodawców.

Pracodawca jest zobowiązany do wdrożenia i obsługi programu PPK dla zatrudnionych osób. Realizacja wymaganych ustawą czynności w ściśle określonych terminach będzie stanowiła dodatkowe obciążenie dla pracowników działu kadr w każdym miesiącu. Dlatego warto przeprowadzić analizę zagadnienia i rozważyć automatyzację procesów: zgłaszania pracowników do programu, przekazywania składek, obsługi rezygnacji z PPK oraz innych obowiązkowych działań. Najprościej skorzystać z rozwiązań, które udostępnia odbiorca informacji przekazywanej przez pracodawcę w ramach obsługi PPK. Jest to tzw. agent transferowy instytucji finansowej, z którym pracodawca podpisał umowę o zarządzanie PPK. ProService Finteco świadczy usługi agenta transferowego dla wielu instytucji finansowych i opierając się na swoim długoletnim doświadczeniu oraz pakiecie gotowych rozwiązań, może pomóc pracodawcom w obsłudze pracowniczych planów kapitałowych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ROBERT TYMIŃSKI, dyrektor ds. projektowania rozwiązań, ProService Finteco

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu