Automatyzacja procesów ułatwi obsługę PPK

  • Materiał partnera
opublikowano: 28-05-2019, 10:43

Robert Tymiński dyrektor ds. projektowania rozwiązań, Proservice Finteco

Pracownicze Plany Kapitałowe wprowadzają w życie nowe obowiązki dla Pracodawców. Pracodawca jest zobowiązany do wdrożenia i obsługi programu PPK dla zatrudnionych osób. Realizacja wymaganych ustawą czynności w ściśle określonych terminach będzie stanowiła dodatkowe obciążenie dla pracowników działu kadr w każdym miesiącu. Dlatego warto przeprowadzić analizę zagadnienia i rozważyć automatyzację procesów: zgłaszania pracowników do programu, przekazywania składek,  obsługi rezygnacji z PPK, czy innych obowiązkowych działań. Najprościej skorzystać z rozwiązań, które udostępnia odbiorca informacji przekazywanej przez pracodawcę w ramach obsługi PPK. A jest to tzw. agent transferowy instytucji finansowej, z którym pracodawca podpisał umowę o zarządzanie PPK.

ProService Finteco świadczy usługi agenta transferowego dla wielu instytucji finansowych i bazując na swoim długoletnim doświadczeniu oraz pakiecie gotowych rozwiązań może pomóc pracodawcom w obsłudze PPK.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu