ISB: firmy farmaceutyczne chcą zmian prawnych w reklamie leków

20-02-2002, 15:00

Stowarzyszenie Przedstawicieli Firm Farmaceutycznych w Polsce (SPFFwP) i Izba Gospodarcza „Farmacja Polska” postulują o taką zmianę przepisów regulujących reklamę produktów farmaceutycznych, aby pojęcia reklamy i informacji medycznej były jasno sprecyzowane i oddzielone.”Nie możemy się zgodzić z przepisami, które mają uznać działalność informacyjną przedstawicieli firm farmaceutycznych jako reklamę. Gdyby taki zapis wszedł w życie, wszystkie koszty, jakie firmy farmaceutyczne zainwestują w pokazanie produktu odbiją się znacząco na ich zyskach: firmy farmaceutyczne nie będą mogły wpisać tych inwestycji w koszty uzyskania przychodów”...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / <b>ISB</b>: firmy farmaceutyczne chcą zmian prawnych w reklamie leków