B2B Deal się modernizuje

SW
13-02-2012, 00:00

Portale zakupów grupowych tracą świeżość. B2B Deal chce wyjść przed szereg.

Maleje popularność tradycyjnego modelu zakupów grupowych. B2B Deal, portal zakupów grupowych dla biznesu, chce ratować zainteresowanie odbiorców i dość znacząco przekształca swoją działalność. Ma nadzieję na zaspokojenie potrzeb obecnych klientów i przyciągnięcie nowych. Do tej pory udało mu się zebrać 60 tys. subskrybentów.

— Aby się wyróżnić spośród konkurencji, trzeba wyjść przed szereg i postawić na innowacje. Co więcej, wiele trendów i opinii zarówno na świecie, jak i w Polsce pokazuje, że tego typu forma marketingu i promocji w internecie za parę lat już nie będzie taka popularna. Nabywcy oczekują już czegoś więcej — tłumaczy Tomasz Krobski, pomysłodawca i właściciel B2Bdeal.pl. Zmiany dotyczą m.in. podziału oferty na promocje długoterminowe z mniejszym rabatem — Deal, oraz krótkoterminowe z większym upustem — Super Deal. Oferta Deal jest emitowana na stronach portalu od 31 do 365 dni, a rabaty wynoszą od 5 do 19 proc. Treść oferty oraz grafikę do niej klient wykonuje we własnym zakresie, dzięki czemu od wartości zakupu pobierana jest znacznie niższa prowizja. Natomiast Super Deal to promocyjna oferta na vouchery z rabatem od 20 do 90 proc., które mogą być prezentowane na portalu w okresie do 30 dni.

B2B Deal wprowadził również system oszczędnościowy, dzięki czemu klient nabywający voucher może oszczędzić 2 proc. jego ceny. Oszczędności są odkładane na indywidualne, wirtualne konto użytkownika. Ponadto powstał katalog B2Bfirmy.pl. Zostanie do niego wpisana każda firma, która zaoferuje swoje usługi na B2BDeal w promocyjnych cenach.

Jego celem jest ułatwienie przedsiębiorcom poszukiwania zaufanych firm, z którymi będą mogły podjąć współpracę. Natomiast oferenci zyskają możliwość skuteczniejszego pozycjonowania swojej strony WWW i rozszerzenia zakresu prowadzonej kampanii marketingowej. B2B Deal zrezygnował także z nazw miast jako kluczowych parametrów wyszukiwania ofert na stronie. Obecnie nie tylko położenie geograficzne, ale również kilkanaście biznesowych kategorii pomogą użytkownikom wyszukać interesujące ich promocje. Pojawił się także blog prowadzony przez zespół B2B Deal, który zajmuje się tematyką biznesu. Jego celem jest udzielanie porad, które mogą być pomocne w prowadzeniu własnej firmy. Oczywiście, porady często odwołują się do ofert dostępnych aktualnie w serwisie. Tomasz Krobski podkreśla wartość portalu B2B Deal jako źródła promocji.

— Rozszerzając zakres naszej działalności, chcemy pokazać menedżerom, że korzystając z naszej platformy, mogą zaoszczędzić dużo czasu i pieniędzy w porównaniu z tradycyjnymi działaniami marketingowymi — zaznacza Tomasz Krobski.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: SW

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / B2B Deal się modernizuje