Badamy etyczne DNA polskich przedsiębiorców

ADAM KRASOŃ, prezes PwC Polska
03-04-2017, 22:00

To wielki zaszczyt i przyjemność móc po raz kolejny gratulować sukcesu laureatom konkursu Etyczna Firma. W ciągu trzech lat ta wyjątkowa inicjatywa pozwoliła nam wyróżnić 26 przedsiębiorstw, niektóre nawet kilkakrotnie.

Wśród laureatów znalazły się zarówno małe rodzinne firmy zatrudniające kilku pracowników, jak i organizacje o kilkudziesięciotysięcznej kadrze rozproszonej po oddziałach w całej Polsce. Mimo swej niezaprzeczalnej różnorodności przedsiębiorstwa ubiegające się o tytuł Etycznej Firmy w zadziwiająco spójny sposób rozumieją znaczenie etyki w biznesie. Wychodzą z założenia, że etyka to nie są sztywne regulacje, procedury, nakazy czy zakazy. W ich przekonaniu fundamentem etycznej organizacji są, całkowicie słusznie, ludzie oraz ich uczciwość, otwartość i zaufanie, które dominują w ich codziennych relacjach ze współpracownikami,...
Kup sybskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Puls Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Badamy etyczne DNA polskich przedsiębiorców