Badania radiowe pilnie potrzebują normalności

Podstawowym źródłem przychodów w mediach (także publicznych) są, jak wiadomo, przychody z reklam. Te z kolei zależą od tzw. wskaźników dotarcia do pożądanej przez reklamodawcę grupy docelowej. Warunkiem uniknięcia rynkowego chaosu jest zatem dopracowanie się uniwersalnego, możliwie powszechnie akceptowanego standardu badań audytoriów radiowych. Sytuacja obecnie panująca w tej dziedzinie jest anormalna (pisał o tym m.in. Maciej Chodorowski w „PB” nr 62 z 28 marca).

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 1 zł za pierwszy miesiąc
potem 79 zł
Zrób sobie prezent z okazji 25. urodzin „PB”! Czytaj najlepsze treści biznesowe w Polsce w promocyjnej cenie
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ