Bajka dla maniaków mody

  • Alina Treptow
opublikowano: 24-02-2012, 00:00

Co Śnieżka będzie robiła z siedmioma krasnoludkami i co to wszystko ma wspólnego z modą — opowiada Joanna Przetakiewicz, założycielka firmy La Mania.

Poeta Stanisław Jerzy Lec napisał kiedyś, że kaftan bezpieczeństwa powinien być na miarę szaleństwa. — Jeśli tak, to mój jest wyjątkowo stylowy — śmieje się Joanna Przetakiewicz, twórczyni polskiej marki La Mania, a prywatnie partnerka życiowa Jana Kulczyka. Mówi, że jej pasja do strojów jest pewnego rodzaju szaleństwem. Pozytywnym. Stąd zresztą wywodzi się nazwa marki — La Mania. — Idealnie odzwierciedlała moje zamiłowanie do mody. Na dodatek słowo pochodzi z łaciny, więc w wielu językach znaczy to samo —...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Bajka dla maniaków mody