Bakoma zmieniła serwis internetowy

ZŁO
opublikowano: 11-06-2008, 00:00

Polski producent jogurtów i deserów mlecznych — Bakoma — ma nowy serwis internetowy. Witrynę podzielono na część konsumencką i korporacyjną. Część skierowana do klientów zawiera informacje dotyczące żywienia, przepisy kulinarne, kącik fitness, a także dokładny opis oferty i tabele wartości odżywczych. Jest tu również specjalny dział dla rodziców z informacjami na temat żywienia dzieci i pomysłami na zabawy z nimi. Część korporacyjna serwisu, skierowana do partnerów handlowych, mediów i potencjalnych pracowników, zawiera informacje dotyczące firmy i jej historii, oferty pracy oraz specjalne formularze kontaktowe. Serwis zrealizowała agencja OS3 Multimedia.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ZŁO

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy