Czytasz dzięki

Najlepszy bankowy spot reklamowy 2020 r.

Wojciech Samborski, NowyMarketing.pl
opublikowano: 22-06-2020, 22:00

W tegorocznej edycji konkursu o tytuł najlepszego spotu reklamowego walczyło 12 banków. Każdy spot prezentował wysoki poziom, jednak na pierwszy plan zdecydowanie wybiły się kreacje Banku Pekao, PKO Banku Polskiego i mBanku.

Zwycięzcą tegorocznej edycji został Bank Pekao SA za spot „Bierz życie za rogi jak Sebastian Kawa”. To kontynuacja obranej rok temu udanej koncepcji, w ramach której bank konsekwentnie pokazuje, jak zmienia się z myślą o ludziach ambitnych, przekraczających własne możliwości. Tym razem ambasadorem marki został Sebastian Kawa — utytułowany pilot i 15-krotny mistrz świata w szybownictwie, który w spocie pokazuje, jak w sytuacji pandemii koronawirusa klienci banku Pekao SA mogą wziąć swoje życie za rogi dzięki aplikacji PeoPay.

Na drugim miejscu znalazł się spot PKO Banku Polskiego „Młodym dużo się wydaje”. W kreacji pokazano popularnego aktora młodego pokolenia Macieja Musiała, który wcielając się w osoby starsze, przedstawia powszechne i utarte opinie dotyczące młodzieży. Reklama została stworzona z dozą lekkiego humoru i skierowana jest do osób młodych, a zaproszenie do niej Macieja Musiała to strzał w dziesiątkę.

Podium zamyka bardzo udany spot „18” mBanku. Reklama skierowana jest do młodzieży z rocznika 2002 i została stworzona w formie prezentu dla nich — muzycznego teledysku, do którego zaproszono GrubSona, jednego z najbardziej znanych polskich hip-hopowców. Zamiast tradycyjnie opowiadać o usługach banku, spot przemawia do młodych ich językiem i w sposób wiarygodny pokazuje, że mBank rozumie ich potrzeby i będzie im towarzyszyć zawsze, kiedy będą go potrzebować.

Marek Tomczuk, wiceprezes Banku Pekao:

Dziękujemy internautom, którzy docenili nasz spot z kampanii „Bierz życie za rogi”. Zwycięska reklama, której bohaterem jest 15-krotny mistrz świata w szybownictwie Sebastian Kawa, ze względu na trudne ujęcia i akrobacje była wymagającą produkcją. Chcieliśmy wejść w rolę inspiratora i trafić do odbiorców, którzy nie boją się spełniać marzeń. Zależy nam, by nasi klienci podobnie jak bohater spotu, śmiało realizowali swoje plany — my możemy im to ułatwić.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Wojciech Samborski, NowyMarketing.pl

Polecane