Banki i telekomy przodują

MK
opublikowano: 15-02-2012, 00:00

CALL CENTER

Z outsourcingu call center (CC) korzysta już 21 proc. polskich przedsiębiorstw, a w najbliższych dwóch latach ten wskaźnik może wzrosnąć o kolejne 16 proc. — szacują analitycy z firmy Jabra. Według badań spółki ArchiDoc, telefoniczną obsługę klienta stosuje aż 60 proc. operatorów telekomunikacyjnych i 33 proc. instytucji finansowych — w obu przypadkach w porównaniu do 2008 r. jest to dwukrotny wzrost (odpowiednio: o 31 i 16 punktów procentowych). Chęć zwiększenia wydatków na CC w najbliż- szych dwóch latach deklarują głównie firmy z branż finansowej i telekomunikacyjnej (odpowiednio: 29 i 20 proc.). W 2012 r. Polska będzie dysponować 13,1 tys. stanowiskami w outsourcingu — prognozuje Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.

52

proc. Taki odsetek polskich dostawców usług call center wykorzystuje tradycyjne aparaty telefoniczne.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MK

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu