Barcelona nie jest numerem 1

MD
opublikowano: 09-06-2015, 00:00

Manchester United wyprzedził Bayern Monachium w rankingu najbardziej wartościowych marek piłkarskich

Manchester United wyprzedził Bayern Monachium w rankingu najbardziej wartościowych marek piłkarskich — wynika z zestawienia przygotowanego przez firmę Brand Finance. Mimo że nie zdobył żadnych trofeów w ostatnim sezonie, wartość jego marki wyceniono najwyżej — na 1,2 mld USD.

Barcelona, która zwyciężyła Ligę Mistrzów, spadła o dwa miejsca w porównaniu z poprzednim rankingiem i zajmuje szóste miejsce z wartością marki wycenianą na 773 mln USD. Bayern Monachium spadł na drugie miejsce rankingu, na trzecim jest Real Madryt. W pierwszej dziesiątce nie ma żadnego włoskiego klubu, jest natomiast sześć angielskich.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MD

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu