Barometr dyrektorów sprzedaży 2012

DCZ
opublikowano: 30-01-2012, 00:00

BADANIE

Jak kryzysy gospodarczy wpływa na pracę dyrektorów sprzedaży? Jakie szanse i zagrożenia czekają na nich w 2012 r.? Jakie mają plany i czy rok 2012 będzie przełomowy?

Czy sprzedaż i marketing idą w parze, czy walczą o wpływy?

Próby odpowiedzi na takie pytania podejmie się Michael Page International przy wsparciu Polish National Sales Awards, prowadząc ogólnopolskie badanie dyrektorów sprzedaży. Barometr Dyrektorów Sprzedaży to pierwsze takie przedsięwzięcie w Polsce, skierowane do 10 tys. dyrektorów odpowiadających za sprzedaż w firmach.

Badanie rozpocznie się 16 stycznia 2012 r., a zakończy 23 marca. Ci, którzy chcą wziąć w nim udział, otrzymają dostęp do ankiety za pomocą mailingu i będą mogli odpowiedzieć on-line.

Więcej: www. michaelpage.pl

10

tys. Tylu dyrektorów odpowiadających za sprzedaż weźmie udział w badaniu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DCZ

Polecane