Barometr PB Polkomtel wiceliderem reklamy na szklanym ekranie

KA
20-01-2010, 00:00

Z analiz przeprowadzonych przez TNS OBOP wynika, że według stawek cennikowych, w 2009 r. czterej główni operatorzy telefonii komórkowej wydali na reklamę telewizyjną prawie 1,3 mld zł. To ponad 10 proc. ogółu krajowych wydatków na reklamę w tym medium. Polkomtel był przy tym drugim co do wielkości reklamodawcą wśród wszystkich firm promujących się w telewizji. Jego wydatki na tę formę promocji ustępowały jedynie wydatkom koncernu Unilever, do którego należą takie marki jak Cif, Domestos, Dove, Knorr, Rama czy Rexona. Liczone cennikowo wydatki Polkomtela były przy tym o 55 proc. wyższe niż w 2008 r. Rynek ogółem wzrósł w tym czasie o 9 proc. Jednak nawet wydatki każdego z trzech pozostałych operatorów miały większą dynamikę. Wyniosła ona 15-42 proc.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Technologie / Barometr PB Polkomtel wiceliderem reklamy na szklanym ekranie