Barometr Pulsu: Najwięcej z nas obejrzało reklamę POP Starter

MAZ
opublikowano: 06-10-2008, 00:00

W minionym tygodniu najchętniej patrzyliśmy na reklamy zniżkowych doładowań do telefonów komórkowych marki Orange (kampania "POP Starter") w TVN (2 października). Tuż za nimi znalazł się spot z pakietami finansowo-kredytowymi dla rodzin banku AIG Bank Polski (2 października) oraz reklamówka promująca środowe wydanie "Gazety Wyborczej" z dwupłytowym wydaniem największych przebojów Leonarda Cohena (30 września). Dwie ostatnie reklamy emitowano w TVP 1.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu