Barometr Pulsu: Product placement na czterech kołach

MAZ
06-10-2008, 00:00

Z najnowszych, wrześniowych badań przeprowadzonych przez instytut Pentagon Research wynika, że największą wartość medialną ma product placement marek samochodowych. Wśród nich przoduje, ze zdecydowaną przewagą nad pozostałymi znakami firmowymi, niemiecki Volkswagen. Za nim, ze stratą ponad 215 tys. zł, znalazło się francuskie Renault i czesko-niemiecka Skoda. W motoryzacyjną stawkę wmieszała się tylko jedna marka piwna Mocny Full.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Media / Barometr Pulsu: Product placement na czterech kołach