Bauma jako Ulma myśli o Wschodzie

APN
opublikowano: 01-12-2006, 00:00

Bauma, producent i dostawca systemów deskowań w Polsce, od wczoraj funkcjonuje pod nazwą inwestora strategicznego — hiszpańskiej grupy Ulma.

— W najbliższym czasie zamierzamy się skoncentrować na osiągnięciu pozycji lidera m.in. dzięki realizacji ambitnego programu inwestycyjnego — mówi Cristobal Alvarez, dyrektor generalny Ulma Construccion, należącej do grupy kapitałowej Ulma.

Nie wiadomo, czy dawna Bauma pozostanie na giełdzie.

— Nie podjęliśmy żadnej wiążącej decyzji. Nasze możliwości finansowe na razie są wystarczające i nie widzimy potrzeby szukania innych dróg finansowania — mówi Cristobal Alvarez.

Hiszpańska grupa zainteresowała się naszym rynkiem, ponieważ chciała poprzez Polskę zaistnieć na Wschodzie.

— Polska jest dla nas świetną bazą do wzmacniania pozycji na rynkach wschodnich i jest atrakcyjna z powodu potencjału. Planujemy też zwiększenie eksportu, w tym do Ameryki Południowej — mówi Cristobal Alvarez.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: APN

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu