Beiersdorf sponsoruje biegi

Ewa Bęczkowska
18-10-2001, 00:00

W Poznaniu odbył się po raz drugi Hansaplast Poznań Maraton, zorganizowany przez firmę Beiersdorf Lechia (Hansaplast jest jedną z 3 najbardziej znanych marek produkowanych przez Beiersdorf). Zawody wpisane są do kalendarza stałych imprez maratońskich w Europie. Pod względem liczby startujących zawodników są największe w naszym kraju.

W tym roku ponownie triumfowali polscy zawodnicy. Zwycięzcą został Waldemar Glinka, który osiągnął czas 2 godziny i 15 minut. Pierwsze miejsce wśród kobiet zajęła Aniela Nikiel z czasem 2 godziny i 43 minuty.

Sponsorowanie biegu maratońskiego jest wpisane w strategię marketingową kilku spółek koncernu Beiersdorf.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Ewa Bęczkowska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Po godzinach / Beiersdorf sponsoruje biegi