Benbenek wchodzi na rynek telewizji

Magdalena Wierzchowska
opublikowano: 15-11-2010, 06:39

Eska TV już jest. Pora na kanał muzyczny dla czytelników "Super Ekspresu", a pod koniec 2011 r. — na kolejny.

Zbigniew Benbenek, przewodniczący rady nadzorczej ZPR, podobno zawsze miał kompleks Agory. Wydawca "Gazety Wyborczej" jest ponadtrzykrotnie większy i wydaje bardziej prestiżowy tytuł. Teraz ZPR mogą być krok przed Agorą. W telewizji, segmencie, który jest największym kompleksem wydawcy "GW".

— Planujemy mocne wejście na rynek telewizyjny. To jeden ze sposobów dystrybucji treści zwiększających efektywność grup wydawniczych, które posiadają tytuły prasowe. Tu można szybko zarobić pieniądze. W przeciwieństwie do internetu, do którego prasa ostatecznie się przeniesie, ale z którego teraz trudniej uzyskać wpływy — mówi Zbigniew Benbenek, szef rady nadzorczej ZPR.

Więcej w poniedziałkowym Pulsie Biznesu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Magdalena Wierzchowska

Polecane