Beskidzki Dom Maklerski tnie koszty

Maria Trepińska
08-04-2002, 00:00

BIELSKO-BIAŁA. Beskidzki Dom Maklerski zamierza od połowy kwietnia uruchomić we współpracy ze spółką Prokom brokerskie usługi internetowe. Lech Głogowski, wiceprezes BDM, szacuje koszty inwestycji na „kilkaset tysięcy zł”. Firma musi pozyskać nowych klientów, bo BDM zamknął 2001 r. stratą.

- Przed audytem nie podajemy wyników finansowych. Ubiegły rok był trudny z uwagi na panującą dekoniunkturę na giełdzie — wyjaśnia Lech Głogowski.

BDM w 2001 r. ograniczając koszty zlikwidował 4 z 25 działających Punktów Obsługi Klientów. Zmniejszył także zatrudnienie o 50 osób do 160 osób.

Wiceprezes Głogowski zapewnia, że obecnie nie prowadzi rozmów na temat konsolidacji z innymi podmiotami.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Maria Trepińska

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Beskidzki Dom Maklerski tnie koszty