Betacom chce osiągnąć ponad 120 mln zł przychodów

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 04-11-2005, 20:59

Betacom chce osiągnąć ponad 120 mln zł przychodów i ponad 4 proc. rentowności netto w roku obrotowym 2005/2006. Spółka informatyczna planuje przejęcia, z których pierwsze możliwe jest na przełomie stycznia i lutego 2006 roku - poinformował prezes Betacomu Mirosław Załęski.

Betacom chce osiągnąć ponad 120 mln zł przychodów i ponad 4 proc. rentowności netto w roku obrotowym 2005/2006. Spółka informatyczna planuje przejęcia, z których pierwsze możliwe jest na przełomie stycznia i lutego 2006 roku - poinformował prezes Betacomu Mirosław Załęski.

    "Nie widzę zagrożenia dla przekroczenia w tym roku obrotowym 120 mln zł przychodów" - powiedział dziennikarzom Załęski na konferencji poświęconej prezentacji wyników kwartalnych.

    Po dwóch kwartałach swojego roku obrotowego, czyli w okresie od kwietnia do września 2005 roku Betacom wypracował 409 tys. zł zysku netto, 545 tys. zł zysku operacyjnego i 56,2 mln zł przychodów ze sprzedaży.

    W analogicznym okresie roku obrotowego 2004/2005 spółka miała 2,26 mln zł straty netto, 2 mln zł straty operacyjnej i 28,4 mln zł przychodów.

    Załęski zapowiedział, że chce aby rentowność netto Betacomu na koniec roku obrotowego wyniosła ponad 4 proc. i planuje ją zwiększać z roku na rok.

    "Chcemy skupić się na poprawie rentowności i na koniec roku uzyskać ponad 4 proc. rentowności netto" - powiedział prezes.

    "Myślę, że realne jest abyśmy podnosili rentowność netto o jeden punkt proc. rocznie" - dodał.

    Przychody Betacomu w całym roku obrotowym 2004/2005 wyniosły 88,8 mln zł, a zysk netto 2,96 mln zł. 

    Załęski poinformował, że Betacom poza rozwojem organicznym chce w 2006 roku dokonać przejęcia jednej lub dwóch spółek zajmujących się świadczeniem usług w branży informatycznej.

    "Prowadzimy obecnie rozmowy z trzema podmiotami. Są to spółki których rentowność przekracza 20 proc. o przychodach rzędu kilku milionów zł rocznie" - powiedział.

    "Nie potrafię w tej chwili sprecyzować, czy będzie to jedno, czy dwa połączenia, chodzi o pozyskanie nowych kompetencji. Spodziewam się, że na przełomie stycznia i lutego zostaną podpisane pierwsze umowy" - dodał.

    Betacom, który istnieje od 1995 roku zajmuje się produkcją oprogramowania, doradztwem, projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań informatycznych oraz integracją systemów komputerowych.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane