Biznes byłych gwiazd Top Gear próbuje wyjść nad kreskę

opublikowano: 03-12-2018, 07:49

DriveTribe, internetowy serwis społecznościowy, za którym stoją Jeremy Clarkson, James May i Richard Hammond spróbuje poprawić wyniki korzystając z danych użytkowników.

DriveTribe powstał dwa lata temu. Na początek dostał 6,5 mln USD kapitału od 21st Century Fox i 5,5 mln USD od innych inwestorów, m.in. Jima Breyera, jednego z pierwszych udziałowców Facebooka. Z ostatniego raportu opublikowanego w sierpniu wynika, że DriveTribe przyniósł jak dotąd 12,5 mln GBP straty. Sposobem na zmianę tej sytuacji ma być wykorzystanie danych użytkowników i ich aut. DriveTribe chce uruchomić system powiadamiania o zbliżającym się terminie serwisu samochodu, bądź wygasającym ubezpieczeniu i kierować do swoich biznesowych partnerów, którzy z kolei będą oferować użytkownikom serwisu zniżki. Prezes Jonathan Morris ujawnił także, że w planach jest zawarcie partnerstwa z firmami prowadzącymi usługi car-sharing, dzięki czemu użytkownicy DriveTribe będą mogli wynajmować swoje samochody.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, The Telegraph

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Motoryzacja / Biznes byłych gwiazd Top Gear próbuje wyjść nad kreskę