BIZNESMENI STAWIAJĄ NA KLASYCZNE WZORY

Aneta Królak
25-05-1999, 00:00

BIZNESMENI STAWIAJĄ NA KLASYCZNE WZORYŚwiatowi projektanci docenili nasz rynekJAK SAMOCHÓD: O wyborze ubrania decydują podobne preferencje, jak przy zakupie samochodu. W klasycznym Bossie wygląda się równie dobrze jak w mercedesie, odwagę Kenzo można porównać do szaleństwa linii porsche — śmieje się Jerzy Mazgaj, prezes Paradise Group.fot. Borys SkrzyńskiOferta ubrań znanych światowych marek skierowana do ludzi biznesu jest coraz bogatsza. Trafność doboru wzorów z poszczególnych kolekcji decyduje o sukcesie na naszym rynku, gdyż Polacy są, wbrew pozorom, konserwatywni. Zasobność portfela klientów,...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / BIZNESMENI STAWIAJĄ NA KLASYCZNE WZORY