BlackBerry chce powalczyć z iPhone’ami ceną

ŁO
opublikowano: 04-03-2015, 07:12

Kanadyjski producent smartfonów zaprezentował nowe urządzenie, które ma być wyzwaniem dla produktów koncernów Apple i Samsung.

BlackBerry Leap wyposażony jest w 5-calowy ekran dotykowy i nie ma tradycyjnej klawiatury Qwerty, znanej z dawnych modeli tej firmy. Koncern w materiałach promocyjnych reklamuje gadżet jako smartfon dla młodych ludzi biznesu.   

Zobacz więcej

Nowy smartfon BlackBerry

BlackBerry

Leap będzie dostępny w dwóch kolorach: szarym i czarnym. Rywali ma pokonać ceną, bo smartfon będzie kosztował 275 USD, podczas gdy za flagowe produkty Samsunga i Apple trzeba zapłacić ponad 600 USD.  

Dziennik „Financial Times” przypomina, że ostatnie lata były niezwykle trudne dla BlackBerry. Firma miała w 2008 r. wartość około 80 mld USD, ale później sprzedaż systematycznie spadała i obecnie spółka jest wyceniania na mniej niż 5 mld USD. 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu