BlackBerry wprowadza kwadratowy smartfon

ŁO, marketwatch.com
opublikowano: 25-09-2014, 14:03

Kanadyjski producent smartfonów chce zaskoczyć klientów nowym kształtem ekranu. To pierwsza tak ważna premiera BlackBerry od prawie dwóch lat.

BlackBerry Passport ma 4,5-calowy ekran, ale w odróżnieniu od głównych konkurentów na rynku, w tym produktów koncernów Apple i Samsung, wyświetlacz ma bardziej kwadratowy kształt, dzięki czemu obejmuje szerszy obraz. Oprócz dotykowego ekranu urządzenie wyposażone jest także w fizyczną klawiaturę.  

Zobacz więcej

Nowy smartfon BlackBerry

Bloomberg

MarketWatch podkreśla, że tym razem BlackBerry nie rzuca wyzwania potentatom na masowym rynku smartfonów, ale skupia się na klientach biznesowych, którzy poszukują użyteczności i bezpieczeństwa. Producent reklamuje smartfon jako narzędzie dla specjalistów w takich branżach jak finanse i opieka zdrowotna.  

W Stanach Zjednoczonych BlackBerry Passport ma kosztować 599 USD bez umowy z operatorem komórkowym, co jest niższą ceną od pokazanych niedawno smartfonów Apple i flagowego gadżetu koncernu Samsung.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO, marketwatch.com

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu