Blumerang idzie na New Connect

KSA
opublikowano: 13-12-2007, 00:00

Być może już w piątek na alternatywnym rynku będzie można pohandlować akcjami spółki inwestycyjnej.

Być może już w piątek na alternatywnym rynku będzie można pohandlować akcjami spółki inwestycyjnej.

Blumerang złożył już wniosek o dopuszczenie do obrotu na New Connect. Debiut planuje na najbliższy piątek lub początek przyszłego tygodnia. Spółka jest bardzo młoda — została zarejestrowana w lipcu 2007 r. Jej głównym akcjonariuszem, z 57-procentowym pakietem, jest Blumerang sp. z o.o., kontrolowana przez Tomasza Tylińskiego, prezesa Technoparku2, i Edwarda Kozickiego, prezesa spółki akcyjnej Blumerang.

Poznańska firma w listopadowej ofercie prywatnej uzyskała 3 mln zł, które wyda na nowe inwestycje. Prowadzi działalność typu venture capital i private equity. Teraz ma w portfelu osiem spółek. Dwie z nich — deweloper Technopark2 i sieć sklepów ze sprzętem komputerowym Divicom — są już notowane na New Connect. Poza tym jest akcjonariuszem GPPI, które wkrótce zadebiutuje na rynku alternatywnym, oraz SimTela, czekającego na zatwierdzenie prospektu emisyjnego i chcącego zadebiutować na GPW. Blumerang zainwestował też w Aton, Veno, Carbon Design i Van Hellder. Wszystkie firmy zamierza wprowadzić na New Connect.

— Prowadzimy rozmowy z kilkudziesięcioma podmiotami. Liczymy, że do końca pierwszego kwartału zainwestujemy w 3-4 spółki — wyjaśnia prezes Kozicki.

Firmę interesuje nabywanie mniejszościowych pakietów akcji. Angażuje się na okres roku do trzech. Interesują ją przede wszystkim branża informatyczna, sieci gastronomiczne i sektor dewelopersko-budowlany.

— Bierzemy oczywiście pod uwagę inne branże, jeśli pojawią się ciekawe okazje — mówi Edward Kozicki.

Wartość aktywów spółki na koniec listopada oszacowano na 6,4 mln zł. W przyszłym roku Blumerang chce przynajmniej podwoić liczbę spółek w portfelu.

3

mln zł Tyle poznański Blumerang zebrał w listopadowej ofercie prywatnej.

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KSA

Polecane