bmp AG może sprzedać udziały w K2 Internet w 2009

PAP
opublikowano: 14-11-2008, 11:37

Niemiecki fundusz PE BMP AG może sprzedać swoje udziały w polskiej spółce informatycznej K2 Internet w 2009 roku, podczas gdy debiut na giełdzie internetowej spółce Nokaut jest mało prawdopodobny przed 2010, powiedzieli przedstawiciele bmp AG serwisowi DealWatch z grupy Euromoney.

Zapytany o możliwe wyjścia funduszu z polskich inwestycji w przyszłym roku, prezes bmp AG Oliver Bormann powiedział, że fundusz może sprzedać swoje udziały w K2 Internet, "jeśli cena będzie właściwa".

Dodał, że bmp AG nie prowadzi rozmów z żadnym potencjalnym strategicznym inwestorem w kontekście K2 Internet, ale pozostaje otwarty na propozycje.

bmp AG posiada obecnie 23% udziałów w firmie, która debiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych (GPW) w Warszawie w kwietniu tego roku.

Ponad 28% udziałów w spółce komputerowej znajduje się w wolnym obrocie, natomiast BZ WBK AIB Asset Management ma dalsze 9,9%, a reszta pozostaje w rękach przedstawicieli firmy.

Bormann powiedział również, w kontekście innych potencjalnych wyjść, że mało prawdopodobny jest debiut spółki Nokaut na warszawskiej giełdzie przed 2010 r. ze względu na obecne warunki rynkowe. Nokaut jest właścicielem polskiego portalu porównującego ceny nokaut.pl; bmp AG ma w spółce 31.65% udziałów.

"Rozważamy także wyjście poprzez strategicznego inwestora" - poinformował partner bmp AG Jens Spyrka.

"Jeśli dostaniemy dobrą ofertę to możliwe, że wyjdziemy z Nokautu przed planowanym debiutem giełdowym" - dodał Spyrka.

W I-III kwartale 2008 r. BMP AG miała dochody 3,73 mln euro, a zysk netto wyniósł 2,15 mln euro.

To musisz wiedzieć dziś rano
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
×
To musisz wiedzieć dziś rano
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany codziennie
Kamil Zatoński
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Polecane