BMW osiągnęło elektryczny cel

ŁO
20-12-2017, 09:07
aktualizacja: 20-12-2017, 09:09

Niemiecki koncern pochwalił się, że osiągnął zakładany na początku roku cel sprzedażowy dla modeli z napędem elektrycznym.

BMW sprzedało już 100 tys. elektrycznych samochodów, głównie dzięki sporemu zapotrzebowaniu w Europie i Stanach Zjednoczonych na takie modele, jak elektryczny i3 i hybrydowa seria 2 active tourer.  

BMW i3
Zobacz więcej

BMW i3

Fot. BMW

Tegoroczny wynik to duży skok BMW na rynku elektrycznych samochodów. Model i3 zadebiutował w 2013 r. i od tamtej pory Niemcy sprzedali ponad 200 tys. aut z takim napędem. Do 2025 r. BMW zamierza wprowadzić do swojej oferty 25 zelektryfikowanych modeli.  

BMW zastrzegło już prawa do używania nazw od i1 do i9, a nawet od iX1 do iX9, więc można się spodziewać prawdziwej ofensywy koncernu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / BMW osiągnęło elektryczny cel