Bonnier Business Press: Lepsze wyniki m.in. dzięki Pulsowi Biznesu

(Marek Druś)
12-10-2005, 20:38

Największy w Skandynawii koncern medialny Bonnier AB, poinformował o znacząco lepszych wynikach finansowych za 8 miesięcy 2005 roku, osiągniętych przez wszystkie spółki zależne rozlokowane w całej Europie.

Największy w Skandynawii koncern medialny Bonnier AB, poinformował o znacząco lepszych wynikach finansowych za 8 miesięcy 2005 roku, osiągniętych przez wszystkie spółki zależne rozlokowane w całej Europie.

Wchodząca w skład koncernu spółka Bonnier Business Press, wydająca w Polsce dziennik gospodarczy “Puls Biznesu” (a w całej Europie 11 dzienników o podobnym charakterze), poprawiła swoje wyniki finansowe w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku o 66%. Zysk operacyjny wyniósł 95 mln koron szwedzkich w porównaniu do 57 mln SEK w okresie styczeń-sierpień 2004 roku.

Jako główne źródła poprawy wyników spółki Bonnier Business Press, koncern wskazuje przede wszystkim polski „Puls Biznesu” i szwedzki „Dagens Industri”.

Jak mówi Waldemar Tevnell, prezes Bonnier Business Polska, „Puls Biznesu” zamknie 2005 rok wynikiem na poziomie ok. 50 mln zł przychodów i ok. 4,5 mln zł zysku. Będzie to już drugi z kolei rok na plusie w 8-letniej historii dziennika.

Na dobrą kondycję finansową „Pulsu Biznesu” wpływa przede wszystkim wzrost przychodów reklamowych (o 13 % w okresie I-VIII 2005 w porównaniu do 2004) oraz stabilna sprzedaż egzemplarzowa.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Marek Druś)

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Bonnier Business Press: Lepsze wyniki m.in. dzięki Pulsowi Biznesu