Bossowie w PB

Urszula Światłowska
02-05-2005, 00:00

W pierwszym kwartale 2005 r. medium najczęściej informującym o szefach największych polskich firm był „Puls Biznesu” — ogłosił Instytut Monitorowania Mediów.

W raporcie „Bossowie Polskiej Gospodarki” IMM podsumował początek roku w mediach. Od 1 stycznia do 31 marca w prasie, radiu i telewizji ukazało się 1455 materiałów zawierających cytaty lub wzmianki o szefach firm. Aż 189 pochodziło z „Pulsu Biznesu”. Na drugim miejscu znalazła się „Rzeczpospolita” ze 104 wzmiankami. Następny w kolejności dziennik „Parkiet” opublikował już zaledwie 69 informacji o szefach największych firm. Najczęściej w mediach pojawiał się Piotr Nurowski, prezes Elektrimu (254 przekazy), na drugim miejscu znalazł się Igor Chalupec z PKN Orlen, a na trzecim Krzysztof Żyndul z Nafty Polskiej.

Najwięcej materiałów miało neutralny wydźwięk, bo 84 proc., 13 proc. stanowiły przekazy pozytywne, a 3 proc. — negatywne. W rankingu „Bossowie polskiej gospodarki” pod uwagę brani są szefowie pięćdziesięciu największych polskich firm.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Urszula Światłowska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Bossowie w PB