BP używa polskiej aplikacji w Paybacku

KA
opublikowano: 04-11-2009, 00:00

System Comarch Loyalty Management, używany na stacjach benzynowych BP, dostosowano do pracy w ramach programu multipartnerskiego Payback. Comarch dostał nowe zamówienie

— wykonał mechanizm pozwalający na wysyłanie online transakcji lojalnościowych z systemu BP do używanego przez system Payback. Tam przechowuje się saldo punktowe każdego uczestnika programu. Połączenie pozwala także na import danych osobowych uczestników z systemu Payback do systemu BP oraz na migrację punktów ze starego programu do nowego, a także na dostosowanie systemu BP do obsługi nowego typu kart lojalnościowych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu