Brakuje fachowców od Public Relations

Małgorzata Zgutka
18-10-2000, 00:00
Brakuje fachowców od Public RelationsDział PR nie może być częścią marketingu Niewiele firm jest skłonnych do całkowitego powierzenia obsługi PR zewnętrznym agencjom. Rozwiązaniem najczęściej stosowanym na polskim rynku jest tworzenie własnych, wewnętrznych działów PR i od czasu do czasu korzystanie z usług podmiotów zewnętrznych.Elżbieta Czarnocka Citibank- Mamy własny, wewnętrzny dział PR. Jednak sami nie radziliśmy sobie z obsługą wszystkich klientów. Dlatego obsługę części detalicznej zleciliśmy zewnętrznej agencji PR. Przy jej wyborze zwracaliśmy uwagę, aby była to polska firma, dobrze znająca...
Kup sybskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Brakuje fachowców od Public Relations