Branża czyta „Puls Biznesu”

KAJ
opublikowano: 26-07-2006, 00:00

Dziennikarze, szukając informacji ekonomicznych i finansowych, sięgają po „Puls Biznesu” — wynika z badań ARC Rynek i Opinia. W kategorii spontanicznie wymienionych tytułów prasowych, z których najczęściej czerpią wiadomości z dziedziny ekonomii i finansów, „Puls Biznesu” znalazł się na drugiej pozycji, tuż za „Rzeczpospolitą”. Kolejne miejsca zajęły: „Parkiet” i „Gazeta Wyborcza”.

Jeśli brać pod uwagę spontanicznie wymienione portale internetowe, z których dziennikarze najczęściej uzyskują informacje ekonomiczne lub finansowe, portal pb.pl został sklasyfikowany na szóstej pozycji. Zwyciężył w tej kategorii bankier.pl, przed money.pl i onet.biznes. Badanie przeprowadzono zarówno wśród dziennikarzy z mediów ogólnopolskich, jak i regionalnych, w kwietniu i maju br.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KAJ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu