Branżowe zmiany kadrowe

ZŁO
27-06-2007, 00:00

Marek Kosycarz

Został dyrektorem ds. odpowiedzialności społecznej w polskim oddziale Microsoftu. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za rozwój, inicjowanie i koordynację działań w obszarze kreowania wizerunku firmy jako społecznie przyjaznej. Marek Kosycarz dołączy do zespołu polskiego oddziału Microsoftu 1 sierpnia. Wcześniej pracował m.in. w agencji public relations Burson-Marsteller na stanowisku dyrektora działu brand practice, gdzie uczestniczył m.in. w projekcie wprowadzenia na rynek platformy handlu elektronicznego TP oraz w pracach dla takich klientów, jak Danone, Unilever i Citibank. Pracował także w agencji reklamowej Wunderman, gdzie zajmował się obsługą Pekao, SAP i HP oraz w British American Tobacco Polska, gdzie jako dyrektor ds. korporacyjnych był odpowiedzialny m.in. za komunikację wewnętrzną, dialog regulacyjny, a także pełnił funkcję rzecznika prasowego. Marek Kosycarz ma 40 lat. Jest absolwentem Wydziału Mechaniki Precyzyjnej Politechniki Warszawskiej. Posiada również dyplom MBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Jego pasje to nurkowanie (stopień nurkowy CMAS) i żeglarstwo (stopień sternika jachtowego), trenuje również biegi maratońskie. Żonaty, ma dwie córki.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ZŁO

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Technologie / Branżowe zmiany kadrowe