BRE Bank liczy na wzrost liczby klientów korporacyjnych

Internet Securities
opublikowano: 18-12-2006, 15:27

BRE Bank ocenia, że dzięki uruchomieniu nowego portalu internetowego 10-15% klientów korporacyjnych będzie inicjowało kontakt z bankiem online.

BRE Bank ocenia, że dzięki uruchomieniu nowego portalu internetowego 10-15% klientów korporacyjnych będzie inicjowało kontakt z bankiem online, co przełoży się na zwiększenie sprzedaży produktów i usług, powiedział w poniedziałek Krzysztof Gerlach, dyrektor departamentu małych i średnich firm w BRE Banku.

BRE Bank obsługuje obecnie ponad 10 tys. korporacyjnych, w tym ok. 7 tys. to firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw o rocznych obrotach do 30 mln zł, prowadzące pełną księgowość.

Udoskonalony portal, który został opracowany od zera, ma pomóc w poszerzeniu bazy klientów i zwiększeniu zyskowności sprzedaży. Bank szczególnie liczy na zainteresowanie firm z sektora MSP, podejmujących samodzielne decyzje finansowe, oczekujących prostych procedur i szybkiego dostępu do oferty.

Jak powiedział Gerlach, od początku roku liczba klientów MSP wzrosła o 20%, a 98% klientów MSP korzysta z bankowości elektronicznej.

„Portal ma być nie tylko centrum informacji, ale ma także pełnić rolę akwirowania klientów. Nie ukrywamy, że chcemy w ten sposób przyciągnąć również klientów innych banków” – powiedział Bartosz Brzozowski, dyrektor dep. marketingu i relacji inwestorskich BRE Banku, podczas konferencji prasowej.

Jak poinformował Brzozowski, wartość inwestycji, która była realizowana w trzech etapach przez 13 miesięcy sięgnęła blisko 400 tys. zł. (ISB)

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane