Brok - Strzelec: 4,6 mln zł zysku

Marcin Goralewski
28-01-2004, 00:00

Browary Polskie Brok-Strzelec planują w tym roku 4,6 mln zł zysku netto i 162 mln zł przychodów. Zakładają też wzrost sprzedaży o ponad 47 proc. dzięki głównym markom regionalnym i zmniejszenie kosztów finansowych poprzez spłatę części zobowiązań. Warunkiem niezbędnym do zrealizowania prognozy jest przeprowadzenie w styczniu emisji 25 mln akcji serii G. Po trzech kwartałach 2003 r. sprzedaż grupy Strzelca spadła do 80,9 mln zł z 132,6 mln rok wcześniej, a strata netto zwiększyła się z 3,6 mln zł do 6,2 mln zł. W tym roku Strzelec zamierza sprzedać 700 tys. hl piwa, podobnie jak w 2002 r.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Goralewski

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Brok - Strzelec: 4,6 mln zł zysku