Brok - Strzelec: 4,6 mln zł zysku

Browary Polskie Brok-Strzelec planują w tym roku 4,6 mln zł zysku netto i 162 mln zł przychodów. Zakładają też wzrost sprzedaży o ponad 47 proc. dzięki głównym markom regionalnym i zmniejszenie kosztów finansowych poprzez spłatę części zobowiązań. Warunkiem niezbędnym do zrealizowania prognozy jest przeprowadzenie w styczniu emisji 25 mln akcji serii G. Po trzech kwartałach 2003 r. sprzedaż grupy Strzelca spadła do 80,9 mln zł z 132,6 mln rok wcześniej, a strata netto zwiększyła się z 3,6 mln zł do 6,2 mln zł. W tym roku Strzelec zamierza sprzedać 700 tys. hl piwa, podobnie jak w 2002 r.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 1 zł za pierwszy miesiąc
potem 79 zł
Zrób sobie prezent z okazji 25. urodzin „PB”! Czytaj najlepsze treści biznesowe w Polsce w promocyjnej cenie
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ