Bruce Willis pomógł Sobieskiemu

WIS
21-04-2010, 00:00

Zaangażowanie znanego aktora filmowego — Bruce’a Willisa — w promocję wódki Sobieski na świecie przynosi efekty. Produkująca ją grupa Belvedere chwali się, że w 2009 r. Sobieski był jedną z najbardziej popularnych wódek w USA. Jej sprzedaż sięgnęła tam w minionym roku aż 580 tys. dziewięciolitrowych kartonów, wobec 255 tys. w 2008 r. Zarząd Belvedere podkreśla, że sukces na amerykańskim rynku odnieść bardzo trudno, gdyż tylko w ciągu ostatnich pięciu lat wprowadzono nań ponad 200 nowych marek wódki.

Przypomnijmy, że Bruce Willis, który został twarzą reklamową Sobieskiego na świecie, w 2009 r. objął 3,3-procentowy pakiet akcji grupy.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WIS

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Bruce Willis pomógł Sobieskiemu