Brytyjski rynek reklamy telewizyjnej może skurczyć się o 20 proc.

Presserwis
opublikowano: 08-01-2009, 07:32

Wartość brytyjskiego rynku reklamy może spaść w styczniu br. o 20 proc. w porównaniu z tym okresem ub.r. - ostrzega dziennik ”The Guardian”. 

Według dziennika, powołującego się na źródła w brytyjskich domach mediowych, najbardziej optymistyczne prognozy zakładają spadek o 12 proc., jednakże nie brakuje opinii, że prawdopodobnie będzie on większy i wyniesie ok. 20 proc. Spadek nakładów na reklamę telewizyjną w pierwszym kwartale br. szacuje się na 12-15 proc.

”The Guardian” przytoczył też ponure prognozy dla brytyjskiej prasy - według analityków, w wyniku spodziewanego spadku wydatków na reklamę, spośród ok. 1300 krajowych i regionalnych tytułów prasowych ponad 300 zniknie do końca roku z rynku. (ATS)

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Presserwis

Polecane