Budvar zwleka ze strategią

ANP
17-08-2011, 00:00

Spółka z branży stolarki przesunęła termin publikacji strategii rozwoju, która początkowo miała być w lipcu. Teraz mowa jest o końcu września. Marek Trzciński, prezes Budvaru Centrum, nie ujawnia jej założeń. Niewykluczone, że w strategii znajdą się nie tylko plany inwestycyjne, ale też prognozy finansowe. Z danych za I półrocze wynika, że przychody Budvaru wyniosły 28,1 mln zł wobec

25,4 w tym samym okresie w 2010 r. (wyniki półrocza będą znane 30 sierpnia). Motorem napędowym jest eksport, który w tym roku ma odpowiadać za 60 proc. wpływów.

— Koncentrujemy się na sprzedaży zagranicznej. Celem jest umacnianie pozycji na rynkach; niemieckim, francuskim czy włoskim – mówi prezes.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ANP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Budvar zwleka ze strategią