Bulgari poprawi wyniki sprzedaży

RAV, BLOOMBERG
opublikowano: 12-10-2009, 00:00

Trzeci pod względem wielkości detalista wyrobów jubilerskich prognozuje, że w drugiej połowie roku zanotuje lepsze wyniki sprzedażowe. Osiągnie to m.in. dzięki azjatyckim klientom.

— Już widać oznaki poprawy. Popyt w ostatnich trzech miesiącach był znacznie wyższy niż na początku roku — twierdzi Francesco Trapani, szef włoskiej firmy.

W II kwartale sprzedaż Bulgari zmniejszyła się o 21 proc., głównie z powodu spadku popytu na zegarki Assima D, których cena sięga 41 tys. USD.

— Sprzedaż zegarków nadal stanowi wyzwanie, ale popyt na inne produkty ma się znacznie lepiej — mówi szef Bulgari.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RAV, BLOOMBERG

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane