Burger King zmienia oblicze

GRA
opublikowano: 12-10-2009, 00:00

Znana sieć barów szybkiej obsługi wprowadza na całym świecie nowy wystrój wnętrz o nazwie 20/20. Burger King podaje, że restauracje, które zostały wyremontowane i zaprojektowane zgodnie z nowym designem, notują zwiększenie ruchu i wzrost sprzedaży średnio o 12-15 proc.

Rozwijający tę sieć w Polsce AmRest chwali się, że jedną z pierwszych lokalizacji w Europie, urządzonych zgodnie z nowym designem, jest warszawski Burger King w Centrum Handlowym Promenada. Każdy nowy lokal będzie teraz budowany zgodnie z nową stylistyką, która łączy elementy z metalu, cegieł, ciemnego drewna oraz betonu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: GRA

Polecane