Burson-Marsteller razem z Solski PR

MAZ
opublikowano: 28-04-2008, 00:00

Sprawdziła się informacja, podana przez „Puls Biznesu” dwa tygodnie temu: światowy potentat w branży PR — firma Burson-Marsteller — po siedmiu latach wraca na polski rynek. Powstała właśnie firma Solski Burson-Marsteller, reprezentująca u nas międzynarodowego gracza. W porozumieniu zawartym z firmą Solski PR (założoną niedawno przez Ryszarda Solskiego po jego odejściu z Sigma International) jest opcja objęcia po roku 30 proc. udziałów nowej firmy przez Burson-Marsteller.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu