BuzzFeed blisko kolejnych milionów

ŁO, Bloomberg
opublikowano: 25-10-2016, 09:10

Telewizyjny gigant NBCUniversal jest bliski dopięcia transakcji, w ramach której zainwestuje w portal BuzzFeed 200 mln USD.

Inwestycja tego kalibru dałaby portalowi BuzzFeed wycenę na poziomie 1,7 mld USD, twierdzi informator agencji Bloomberg.  

Zobacz więcej

BuzzFeed na smartfonie

Bloomberg

To druga tak duża inwestycja NBC w portal, który przyciąga szczególnie młodszych użytkowników internetu. Koncern wyłożył w zeszłym roku pieniądze nie tylko na BuzzFeed, ale także na spółkę Vox Media, wydawcę portali internetowych The Verge, Eater i Recode.  

Wysoka wycena BuzzFeed pokazuje, jak bardzo zmienia się rynek prasowy i wydawniczy. Kapitalizacja rynkowa wydawcy prestiżowego i poważnego dziennika „The New York Times” wynosi obecnie 1,86 mld USD, czyli nieznacznie więcej niż słynącego z rozrywkowych informacji BuzzFeeda.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO, Bloomberg

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu