Była i będzie hossa na rynku reklamy

Na reklamę w 2004 r. wydano 4,8 mld zł, o 12,5 proc. więcej niż przed rokiem. Najbliższe lata też mają być korzystne dla branży reklamowej. W 2005 r. wydatki reklamowe mogą wzrosnąć o 8,5 proc., a w 2006 roku o 6 proc. — wynika z najnowszego raportu Ad. media, opracowanego przez CR Media.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 1 zł za pierwszy miesiąc
potem 79 zł
Zrób sobie prezent z okazji 25. urodzin „PB”! Czytaj najlepsze treści biznesowe w Polsce w promocyjnej cenie
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ