Bytom chce nie tylko koszul

Katarzyna Sadowska
opublikowano: 12-02-2010, 07:06

Jeśli dojdzie do przejęcia, pod marką Otto Hauptmann mogą być oferowane również krawaty i dzianiny.

Kilka dni temu Bytom poinformował o podpisaniu listu intencyjnego z właścicielem Cotton International. W jego myśl giełdowa spółka może przejąć 80 proc. udziałów firmy, która dystrybuuje koszule pod marką Otto Hauptmann.

- To druga co do popularności marka koszul w Polsce. Firma sprzedaje rocznie około 150 tys. sztuk – mówi Tomasz Sarapata, prezes Bytomia.

Ich ceny wahają się od 129 do 299 zł. Tomasz Sarapata dodaje, że biznes Cotton International jest wysoce rentowny. Nie ujawnia jednak szczegółów finansów.

Ostateczna forma transakcji? Jedną z możliwości jest objęcie przez właściciela Cotton International 4,5 mln nowych akcji Bytomia. Ich cena nominalna to 1 zł, więc cena emisyjna nie będzie mogła być niższa, co daje pewien obraz wartości transakcji.

Bytom ma wyłączność na rozmowy z firmą do końca czerwca. Jeśli dojdzie do transakcji – wokół marki Otto Hauptmann zbudowane zostanie całe portfolio artykułów komplementarnych do oferty Bytomia np. krawatów i dzianin.

- Zakładamy, że potrwałoby to cztery sezony, czyli dwa lata. Chcielibyśmy, by Cotton International zajął się obsługą całego pakietu komplementarnego w naszej grupie – wyjaśnia Tomasz Sarapata.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Katarzyna Sadowska

Polecane