CA IB FM: Drugi NFI, NFI Progress i IX NFI będą inwestować w firmy dóbr konsumpcyjnych

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 12-10-2005, 20:31

Strategia rozwoju Drugiego NFI, NFI Progress i IX NFI im. Kwiatkowskiego zakłada, że fundusze te będą inwestowały w firmy z sektora dóbr konsumpcyjnych, zmierzające do debiutu giełdowego - poinformował w środę członek zarządu CA IB Fund Management Artur Cąkała.

Strategia rozwoju Drugiego NFI, NFI Progress i IX NFI im. Kwiatkowskiego zakłada, że fundusze te będą inwestowały w firmy z sektora dóbr konsumpcyjnych, zmierzające do debiutu giełdowego - poinformował w środę członek zarządu CA IB Fund Management Artur Cąkała.  

Fundusze te są kontrolowane przez CA IB Fund Management, który do tej pory należał do CA IB Polska, ale w wyniku umorzenia 80 proc. akcji kontrola nad CA IB Fund Management trafi do czterech obecnych członków zarządu tej spółki, posiadających pozostałe 20 proc. akcji. 

CA IB FM zapowiadał wcześniej realizację wobec NFI trzech odrębnych strategii polegających na stworzeniu przez jeden z nich funduszu private equity, wprowadzenie na giełdę dużej spółki przez podniesienie kapitału drugiego funduszu oraz kontynuację dotychczasowej działalności przez trzeci z funduszy.

Artur Cąkała zapowiedział jednak, że każdy z tych trzech funduszy będzie realizował taką samą strategię.

Fundusze posiadają około 100 mln zł gotówki. Pierwsze wolne środki zaczną inwestować w pierwszej połowie 2006 roku.

Fundusze posiadają około 19,11 proc. akcji Wólczanki, 24,99 proc. akcji Vistuli, 17,67 proc. akcji Śrubeksu. Fundusze posiadają również ok. 300 tys. akcji PZU i niewielkie udziały w wielu spółkach będących pozostałością programu powszechnej prywatyzacji.

Do CA IB Fund Management należy 23 proc. akcji Drugiego NFI, 12,42 akcji NFI Progress, 11,1 akcji NFI im. Kwiatkowskiego i 100 proc. udziałów w firmie zarządzającej NFI Management. Ponad 50 proc. struktury akcjonariatu Drugiego NFI, NFI Progress i NFI im. E. Kwiatkowskiego stanowią akcje własne, po których umorzeniu CA IB Fund Management będzie miał większość głosów na WZA.

Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
×
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane