Cadbury zarobił o 44 proc. mniej

Cadbury Schweppes, trzeci na świecie producent napojów bezalkoholowych, zanotował w drugim półroczu 44-proc. spadek zysku netto — do 181 mln GBP (1,3 mld zł). Przyczyniło się do tego zamknięcie co piątej fabryki brytyjskiego koncernu, co ma spowodować zmniejszenie zatrudnienia o 5,5 tys. osób i do 2007 r. przynieść roczne oszczędności rzędu 400 mln GBP (2,9 mld zł). Przychody spółki wzrosły o 27 proc. — do 3,7 mld GBP (26,8 mld zł).

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 1 zł za pierwszy miesiąc
potem 79 zł
Zrób sobie prezent z okazji 25. urodzin „PB”! Czytaj najlepsze treści biznesowe w Polsce w promocyjnej cenie
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ