Call Center szuka prenumeratorów

Małgorzata Zgutka
02-11-2000, 00:00

Call Center szuka prenumeratorówPresspublika, wydawca „Rzeczpospolitej”, zaczęła wykorzystywać nowe narzędzie sprzedaży — telemarketing. W ten sposób dziennik ma zamiar zdobywać stałych prenumeratorów. Na początku obsługą telefonicznej sprzedaży zajmie się firma zewnętrzna — Call Center Poland. Testowa akcja skierowana została do firm. Docelowo, w planach wydawnictwa przewidziane jest uruchomienie własnego centrum telefonicznego. MAZ...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Call Center szuka prenumeratorów