CAM Media przydzieliły 2 mln akcji, stopa redukcji 19,86 proc. w transzy małych inwestorów

DI, ISB
30-04-2008, 17:30

Stopa redukcji zapisów na akcje w transzy małych inwestorów w ofercie publicznej agencji reklamowej CAM Media wyniosła 19,86%, zaś w transzy inwestorów instytucjonalnych złożono zapisy na 2 mln akcji o  wartości wpłat 20 mln zł, podała spółka w komunikacie w środę.

"W transzy dużych inwestorów, w której oferowanych było 1 400 000 akcji serii E oraz 600 000 sprzedawanych akcji serii B, zgłoszono popyt na łączną liczbę 3 424 000 akcji. Zgodnie z listą wstępnego przydziału w TDI złożono zapisy na łączną liczbę akcji 2 000 000 o łącznej wartości wpłat 20 000 000 zł"- podano w komunikacie.

W transzy małych inwestorów, w której oferowanych było 600 000 akcji serii E zostało złożonych 168 zapisów na łączną liczbę akcji 748 705 o łącznej wartości wpłat 7 487 050 zł.

"Po dokonaniu proporcjonalnej redukcji ww. zapisów, zgodnie z zapisami w prospekcie emisyjnym Spółki, stopa alokacji zapisów złożonych w Transzy Małych Inwestorów wyniosła 80,138% (stopa redukcji 19,862%)"- czytamy dalej.

Cena emisyjna akcji wynosiła 10 zł i znalazła się w dolnej granicy widełek cenowych 10-14 zł. Wartość emisji to 20 mln zł brutto.

Przedmiotem podstawowej działalności CAM Media jest planowanie, wdrażanie oraz kontrola kampanii reklamowych, opartych o wykorzystanie niestandardowych nośnikow, często nazywanych przez branżę kampaniami ambientowymi.

Pozyskane środki spółka chce przeznaczyć głównie na akwizycje. CAM Media są głównie zainteresowane przejmowaniem firm, których roczne obroty wynoszą od 2 do 10 mln zł i oferują produkty komplementarne wobec jego oferty.

Ok. 5 mln zł spółka chce przeznaczyć na wprowadzenie na nowych produktów oraz 3,2 mln zł na wejście na nowe rynki, w tym otwarcie biura w Kijowie. Ok. 1 mln zł spółka chce przeznaczyć na wdrożenie nowego systemu informatycznego.

W 2006 roku zysk netto CAM Media wyniósł 1,90 mln zł wobec 875 tys. zł rok wcześniej. Przychody wzrosły do 17,24 mln zł wobec 9,83 mln zł w 2005 r. W I połowie 2007 r. spółka zanotowała stratę w wysokości 170 tys. zł przy obrotach na poziomie 8,36 mln zł. W całym roku, według danych szacunkowych, przychody spółki wyniosły ok. 28 mln zł, a zysk brutto (zysku netto nie podano) ok. 3,6 mln zł (wobec 2,4 mln zł przed rokiem).

© ℗

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, ISB

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / CAM Media przydzieliły 2 mln akcji, stopa redukcji 19,86 proc. w transzy małych inwestorów